Cover_Photo

سبعة عادات مفيدة للجسم

يقول المثل العربي: “من يمتلك الصحة يمتلك الأمل، ومن يمتلك الأمل يمتلك كل شيء”.

يكاد الاهتمام بالجسم أن يكون على هرم الأولويات في حياتنا، بل وهو الأهم على الإطلاق وذلك لأننا إن لم نحافظ عليه سنفقد الأمل في حب ذاتنا وحب حياتنا وبالتالي سيكون من الصعب علينا أن نشارك الآخرين الإيجابية وحب النفس، وبالتالي خلق حياة سعيدة لنا ولجميع من هم حولنا.

اخترت لكم اليوم بعضًا من العادات المفيدة للمحافظة على أجسامنا وإليكم هذه البطاقات والتي من الممكن أن تقوموا بحفظها على هواتفكم ومشاركتها مع الآخرين.

استمتعوا بجسمكم السليم!
سلوى.

wake-up
shower
drink-water
practice
eat-healthy
read
meditation

Related Posts

Peace of mind is expensive

How much do you need to pay for peace of mind? Is it costly? What kind of livelihood can allow you to afford peace of mind? And more importantly, what is your indicator of peace of mind?

Even though everyone is looking for peace of mind, you may never wonder about these questions; indeed, they hide the core answers for peace of mind and, living in balance with yourself, being healthy mentally and physically. They walk together most of the time.

Read More »